Algemene beoordeling van 8,7

Vergoed door verzekeraars

Hulp bij diverse aandoeningen

Een moderne behandeling bij de fysio is dry-needling, dat wij ook aanbieden bij ons in Ridderkerk. Bij deze behandeling worden zogenaamde triggerpoints aangepakt. Dit zijn knopen in een spier die zowel lokale drukpijn als pijn op afstand kunnen veroorzaken. Met dry-needling gebruikt de fysio een droge acupunctuurnaald om deze triggerpoints aan te prikken. Als gevolg raakt de spier binnen korte tijd en voor lange duur ontspannen.

Wanneer gaat u naar de fysio voor dry-needling in Ridderkerk?

Dry-needling is de oplossing wanneer u last heeft van triggerpoints in uw spieren. Dit kan zich uiten in pijn, stijfheid en bewegingsbeperkingen. Vooral wanneer u langdurig last heeft van deze pijn kan dry-needling bij onze fysio in Ridderkerk voor u een juiste oplossing zijn. Is het ook de oplossing voor uw klachten? Daarover vertellen de deskundige medewerkers van Fysiotherapie Bolnes u meer tijdens een intake.

Maak een afspraak en kom langs voor een intake

Voordat we beginnen met de behandeling, plannen we eerst een intake in. Tijdens deze intake wordt er aandachtig geluisterd naar uw klachten en onderzoekt de fysio wat de oorzaak van de klachten kan zijn. Op basis hiervan krijgt u een advies, bijvoorbeeld voor dry-needling behandelingen en wordt er een behandelplan opgesteld voor fysio in Ridderkerk. Door te bellen naar 0180-419505 maakt u eenvoudig een afspraak voor de intake.

Heeft u een vraag?