Algemene beoordeling van 8,7

Vergoed door verzekeraars

Hulp bij diverse aandoeningen

De manueel therapeut die werkzaam is in onze fysiotherapie praktijk in de regio Barendrecht helpt u bij verschillende klachten aan uw gewrichten. Ook wanneer u veel last heeft van hoofdpijn kan manuele therapie voor u de oplossing zijn. Ondervindt u een van deze klachten? Neem dan snel contact op met Fysiotherapie Bolnes en maak een afspraak.

Onze manueel therapeut nabij Barendrecht is meer dan alleen een ‘bottenkraker’

In de volksmond wordt de manueel therapeut ook wel bottenkraker genoemd. Dit komt doordat een veelvoorkomende vorm van manuele therapie een gewricht of ruggenwervel losmaakt door middel van manipulatie of mobilisatietechniek. Manuele therapie gaat echter veel verder dan dat. Daarbij verlopen de behandelingen een stuk voorzichtiger dan men zou vermoeden op basis van de bijnaam.

Met welke klachten kunt u terecht bij onze manueel therapeut in de regio Barendrecht?

Bij Fysiotherapie Bolnes vindt u verschillende expertises onder één dak. Een van deze expertises is manuele therapie. Manuele therapie kan helpen bij onder andere hoofdpijn, nekklachten, elleboogklachten, schouderklachten, polsklachten, bekkenklachten, RSI, heupklachten, artrose, rugklachten, knieklachten, enkelklachten en verstuikingen.

Bel ons en plan uw afspraak in

Kampt u met een van de eerdergenoemde klachten? Of ervaart u bijvoorbeeld problemen met bepaalde bewegingen? Maak dan snel een afspraak met de manueel therapeut van onze praktijk dicht bij Barendrecht. U maakt een afspraak door te bellen naar 0180-419505. Via dit nummer zijn wij ook te bereiken als u ons wat wilt vragen of meer informatie wilt ontvangen.

Heeft u een vraag?